Опис курсу
Тренінг побудований на основі однойменної публікації, суміжних практик і досвіду, розкриває глибше і в практичному застосуванні принципи фреймворка ITIL4. Частина практик по суті мігрувала з ITIL v3 Practitioner і розширена в тому числі сучасними підходами Agile. Курс готує до офіційного іспиту «ITIL 4 Strategist: Direct Plan and Improve (DPI)», який одночасно входить в дві гілки сертифікації ITIL 4: Managing Professional (MP) і ITIL Strategic Leader (SL).
Попередні вимоги
Проходження тренінгу ITIL 4 Foundation і / або відповідний практичний досвід роботи.
Зміст курсу
Зміст
Введення: основні поняття в контексті DPI.
- Бачення, місія, стратегія. Цінності, результати, витрати, ризики (VOCR).
- Операційна діяльність, тактика, контроль.
- Політики, принципи, правила, відповідність (compliance) стандартам і регуляторам.
- Керівництво (Governance). Планування. Удосконалення. Звітність.
Формування системи створення цінності послуг ITIL 4 (SVS).
- 4 аспекти управління послугами.
- Офіс управління послугами.
Організація, комунікації та управління організаційними змінами.
- Суть організації. Взаємозв'язку компонент. Ефективні комунікації.
- Управління організаційними змінами.
- Виявлення, планування і комунікація зі стейкхолдерами.
- Зв'язок з практиками проектного управління.
Стратегія і завдання напрямку.
- Управління стратегією. Огляд методологій і практик стратегування.
- Моделі управління стратегіями для різних архетипів організації.
- Спіральна динаміка, організаційна зрілість, динамічні стратегії.
- Створення організованостей і процесів для ефективних прийняття рішень.
- Чотири контексту рівня складності / невизначеності і що з цим робити.
- Управління ризиками. Ризики і технологічний борг.
- Управління портфелем як ключова практика щодо прийняття рішень про зміни.
- Завдання напрямки через керівництво, ризики, забезпечення відповідності (GRC).
- Інтеграція стратегії та SIAM, EAM.
Вимірювання та звітність.
- KSF, KPI, KGI. Вимірювання по 4 аспектам.
- Особливості вимірювання послуг, продуктів, проектів.
- Основні принципи звітності.
Оцінка і планування.
- Основи планування. Основи оцінки.
- Проектування SLA з розумінням як буде аналізуватися досягнення цілей.
- SWOT, GAP, DELPHI, PESTLE, Модель 5 сил М. Портера, моделі портфельного аналізу.
- Оцінка задоволеності. Оцінка готовності до ізмененічям. Оцінка зрілості.
- Візуалізація метрик, потоків цінності та результатів.
- Планування в різних моделях життєвого циклу. Водоспад, Agile і гібридні моделі.
- Пріоритезація.
Постійне вдосконалення.
- Практичні підходи до реалізації постійного вдосконалення (CI).
- Застосування вимірювань і звітності в CI.
- Введення в NPD і управління інноваціями.