Administering Advanced Cisco Contact Center Enterprise (CCEAA)

 

Опис курсу

Даний курс The Administering Advanced Cisco Contact Center Enterprise (CCEAA) v1.0 навчить вас виконувати розширені завдання адміністрування Cisco® Contact Center Enterprise (CCE), шляхом поглибленого вивчення технічних і експлуатаційних інструментів, які використовується для настройки та забезпечення функціональності контакт-центру.

Цей курс допоможе вам:

  • Навчитися оптимізувати всі завдання управління контакт-центром.
  • Оптимально управляти компонентами контакт-центру для забезпечення масштабованості і централізованого управління додатками.

Аудиторія

  • Інженерам відділів впровадження
  • Інженерам відділів продажів
  • Попередні вимоги

Попередні вимоги

Для проходження даного курсу потрібно мати наступні знаннями і навичками:

  • Базові знання про роботу мережевих механізмів (Windows Active Directory, SQL) і мережевих пристроїв (сервери, маршрутизатори, комутатори) будуть корисні, але не є обов'язковою вимогою
  • Досвід роботи з Unified Communications Manager і голосовими шлюзами
  • Базове розуміння архітектури і принципів роботи Cisco Unified Contact Center Enterprise

Щоб відповідати рівню попередніх вимог, Cisco пропонує пройти наступні курси (або володіти відповідним досвідом роботи):

Prices & Delivery methods

Classroom training

Duration
3 days

Price
  • on request

Дати та реєстрація

Click on town name or "Online Training" to book

Europe

Netherlands

Online training Time zone: Central European Summer Time (CEST) Course language: English
Instructor-led Online Training:   This is an Instructor-Led Online course