Опис курсу
Даний курс The Administering Advanced Cisco Contact Center Enterprise (CCEAA) v1.0 навчить вас виконувати розширені завдання адміністрування Cisco® Contact Center Enterprise (CCE), шляхом поглибленого вивчення технічних і експлуатаційних інструментів, які використовується для настройки та забезпечення функціональності контакт-центру.
Цей курс допоможе вам:
- Навчитися оптимізувати всі завдання управління контакт-центром.
- Оптимально управляти компонентами контакт-центру для забезпечення масштабованості і централізованого управління додатками.
Аудиторія
- Інженерам відділів впровадження
- Інженерам відділів продажів
- Попередні вимоги
Попередні вимоги
Для проходження даного курсу потрібно мати наступні знаннями і навичками:
- Базові знання про роботу мережевих механізмів (Windows Active Directory, SQL) і мережевих пристроїв (сервери, маршрутизатори, комутатори) будуть корисні, але не є обов'язковою вимогою
- Досвід роботи з Unified Communications Manager і голосовими шлюзами
- Базове розуміння архітектури і принципів роботи Cisco Unified Contact Center Enterprise
Щоб відповідати рівню попередніх вимог, Cisco пропонує пройти наступні курси (або володіти відповідним досвідом роботи):