Цілі курсу
Після треннігу студенти зможуть:
- Управляти продуктивністю, використовуючи COBIT 2019.
- Проектувати адаптовану систему управління.
- Розуміти та використовувати каскад цілей COBIT 2019.
- Розуміти модель впровадження COBIT 2019.
Зміст курсу
Модуль 1: Основні поняття і очикувана користь
- Контекст бізнесу, зацікавлені сторони та переваги COBIT 2019.
- Позиціювання COBIT 2019 поряд з ITIL v 3 та ITIL 4.
- Поняття End-to-End Governance.
Модуль 2: Принципи COBIT 2019
- Шість принципів управління: задоволення потреб стейкхолдерів, охоплення підприємства від початку до
- кінця, застосування єдиної інтегрованої рамки, забезпечення цілісного підходу, розділення управління та
- врядування, адаптація до потреб підприємства.
- Три принципи управлінського фреймворку: взаємозв'язки компонентів, оновлення змісту та відповідність
- стандартам.
Модуль 3: Компоненти та структура COBIT 2019
- Цілі організаціі (Enterprise Goals) EG01-EG13.
- Цілі узгодження (Alignment Goals) AG01-AG13.
- Домени COBIT 2019.
- Фактори проектування системи керівництва: стратегія підприємства, цілі підприємства, профіль ризику,
- проблеми, пов'язані з ІТ, ландшафт загроз, вимоги регуляторів, роль ІТ.
- Цілі керівництва (врядування) та цілі управління.
- 7 компонет керівництва і опису практик: Процеси; Організаційні структури; Культура, етика та поведінка;
- Політики та стандарти; Інформація; Люди, навички та компетенції; Сервіси, інфраструктура та застосунки.
Модуль 4: Управління продуктивністю та впровадження
- Принципи управління продуктивністю та рівні можливостей процесу.
- Схема спроможності процесу на базі CMMI. П’ять рівнів.
- Рівні зрілості областей фокусуванняд. П’ять рівнів.
- Проектування та впровадження системи керівництва, адаптованої до конкретних потреб.
- Огляд семиступеневої моделі впровадження COBIT 2019.
Модуль 5: Додаткова практика (обсяг різний в залежності 2 чи 3 дні)
- Обговорення обраних топ 10 практик (наприклад: ризики, зміни, портфель, іноваціі, проблеми)
- Пошук можливих покращень.
- Моделювання способів оцінки.
- Використання шаблонів і ПЗ для опису і оцінки.