CobiT: Управління і Аудит Інформаційних Систем 2019 (COBIT 2019)

 

Цілі курсу

Після треннігу студенти зможуть:

  • Розробляти та впроваджувати стратегію ІТ-аудиту.
  • Оцінювати ефективність структури ІТ-управління.
  • Оцінювати, що організаційна структура ІТ та управління талантами підтримує стратегії та цілі організації.

Зміст курсу

Модуль 1: Компоненти та структура системи керівництва згідно COBIT 2019

  • Цілі організаціі, Cobit 2019 Core модель, зміни по відношенню COBIT 5.
  • Домени і практики. Найважливіші практики, що зазвичай підпадають під аудит.
  • Методи вимірювання. Поради як вимірювати зрілість складних і нестандартних метрик.

Модуль 2: Процес аудиту інформаційних систем

  • Розробка та впровадження стратегії ІТ-аудиту на основі ризиків.
  • Планування конкретних аудитів.
  • Проведення аудитів відповідно до стандартів ІТ-аудиту.
  • Подання результатів аудиту та рекомендацій ключовим зацікавленим сторонам.
  • Проведення підсумкових перевірок або підготовка звітів про стан.

Модуль 3: Аудит системи крерівництва ІТ-управління

  • Оцінка ефективності структури ІТ-управління.
  • Оцінка організаційної структури ІТ та управління людськими ресурсами.
  • Оцінка політик, стандартів та процедур організації в галузі ІТ.
  • Оцінка адекватності системи управління якістю.
  • Оцінка управління ІТ та моніторингу контролю.
  • Оцінка стратегій та політик ІТ-контрактів та практик управління контрактами.
  • Оцінка практик управління ризиками.
  • Оцінка плану бізнес-контингентності організації.

Модуль 4: Обзор інших аспектів аудиту ІТ

  • Придбання, розробка та впровадження інформаційних систем.
  • Операції, обслуговування та підтримка інформаційних систем.
  • Захист інформаційних активів.

Prices & Delivery methods

Classroom training

Duration
2 days

Price
  • Ukraine: 24 000,– грн.
Online training

Duration
2 days

Price
  • on request

Дати та реєстрація

Click on town name or "Online Training" to book

Ukraine

Київ 3 days
Київ
Київ 3 days
Київ 3 days
This is a FLEX course, which is delivered both virtually and in the classroom.