Курс розробки корпоративних систем управління проектами «12.Deliverables» (DCPMS) – Outline

Детальна програма курсу

День 1

Вступ в планування проектів.

  • Огляд і вибір програмних інструментів для планування проектів.
  • Розробка типових WBS для використання в якості шаблонів для використання в проектах компанії.
  • Визначення масштабу і управлінського періоду проектів.
  • Створення динамічної моделі проекту, критичного шляху і лінії ходу робіт.
  • Призначення відповідальних і ресурсів на роботи проектів.
  • Створення списку ключових контрольних точок (віх) проектів.
  • Ручне внесення актуальних даних і відстеження графіків проектів.

Побудова системи звітності

  • Розуміння зрілості інформації та наочності звітів проекту.
  • Вивантаження S-кривих і перевірка грамотності планування.
  • Створення і формування базових звітів за основними показниками (час, гроші, відсоток виконання).
  • Метод освоєного обсягу і прогнозування, скільки часу і грошей потрібно для реалізації решти проекту.
  • Створення шаблону типового звіту по проектам.
  • Прив'язка звітів до управлінського періоду проекту.

Вибір і використання ПЗ для УП

  • Огляд існуючого на ринку програмного забезпечення для управління проектами.
  • Вибір, установка (або підключення до хмари) і попередня настройка ПО.
  • Огляд і тестування функціональності системи.
  • Надання доступу в систему співробітникам, які беруть участь в проектах (навчальному прикладі - учасникам курсу). Організація регулярного збору актуальних даних по проектам.
  • Перенесення існуючих окремих проектів (шаблони, готові документи, графіки) в загальну інформаційну систему управління проектами.

Формування Офісу Управління Проектами

  • Розгляд організаційних моделей зрілості в управлінні проектами.
  • Визначення рівня зрілості своєї компанії.
  • Формування вимог до керівника та співробітникам ОУП, профілювання ролей.
  • Розгляду технологій підбору співробітників для участі в проектах і роботі в ОУП.
  • Підбір співробітників (навчальному прикладі - учасників курсу) за психологічною сумісністю з ролями.

День 2

Вивчення методології та інструментів управління проектами

  • Огляд рівнів сертифікації і типів навчання в сфері управління проектами.
  • Визначення рівня своїх знань з методології управління проектами. Створення персональної Карти Знань.
  • Об'єднання інформації про знаннях організації, створення організаційної Карти Знань і вибір напрямку навчання співробітників.
  • Створення навчального листи-інструкції для простого внутрішнього навчання.

Управління портфелем і програмами проектів

  • Вступ до управління портфелями і програмами проектів.
  • Огляд існуючих методологій і стандартів управління портфелями і програмами.
  • Визначення та налаштування ієрархічної структури портфеля проектів.
  • Визначення та налаштування взаємозв'язку між проектами.
  • Визначення та налаштування індикаторів загального виконання проектів.
  • Розробка dashboard для відстеження актуального стану всіх проектів в будь-який момент часу.

Стандартизація обсягів робіт проектів

  • Визначення стандартного обсягу для повторюваних робіт в схожих проектах.
  • Розробка шаблонів типових проектів і типових пакетів робіт з тривалістю, ресурсами і трудовитратами.
  • Кодування фаз і пакетів робіт.
  • Розробка критеріїв оцінки і показників вироблення.
  • Аналіз і порівняння різних проектів за типовими фазами і пакетам робіт.

Управління пулом ресурсів

  • Вступ до управління проектами в умовах обмежених ресурсів.
  • Створення ієрархічної структури ресурсів.
  • Розробка табеля обліку часу і настройка календарів ресурсів.
  • Налаштування системи для коректного і ефективного управління ресурсами компанії.
  • Створення звітів по завантаженню ресурсів (завантаження в проектах, прогнози завантаження, потреба в ресурсах, час «простою» ресурсів, прозорість утилізації ресурсів).

День 3

Регламент управління проектами

Огляд і порівняння існуючих стандартів і зводів знань з управління проектами.

  • Розгляд типових організаційних структур компаній (функціональна, матрична, проектна).
  • Визначення типу своєї компанії.
  • Розробка глосарію управління проектами та програмами.
  • Розробка діаграми процесів управління проектами.
  • Створення пакету документів регламенту і опис процедур управління проектами для компанії, відповідно до її типом.
  • «Обкатка» регламенту на реальних проектах.
  • Презентація регламенту учасникам проектів.

Шаблони управлінських документів

  • Вступ в документування проектів.
  • Де знайти типові шаблони для управління проектами?
  • Створення шаблонів документів відповідно до регламенту УП.
  • Презентація шаблонів і правил їх заповнення учасникам проектів.

Рольові інструкції учасників проектів

  • Розробка типових оргструктур та матриць відповідальності для проектів різних масштабів.
  • Розподіл функцій, обов'язків і відповідальності між співробітниками.
  • Розробка рольових / посадових інструкцій для учасників проектів.
  • Презентація ролей учасникам проектів.

Спеціалізована звітність

  • Опис розширеного методу освоєного обсягу.
  • Розгляд та визначення необхідної корпоративної звітності для управління проектами, програмами і портфелями.
  • Розробка спеціалізованих звітів.
  • Автоматизація звітності.