ITIL® 4 Strategist: Direct, Plan and Improve (ITIL4-DPI)

 

Опис курсу

Тренінг побудований на основі однойменної публікації, суміжних практик і досвіду, розкриває глибше і в практичному застосуванні принципи фреймворка ITIL4. Частина практик по суті мігрувала з ITIL v3 Practitioner і розширена в тому числі сучасними підходами Agile. Курс готує до офіційного іспиту «ITIL 4 Strategist: Direct Plan and Improve (DPI)», який одночасно входить в дві гілки сертифікації ITIL 4: Managing Professional (MP) і ITIL Strategic Leader (SL).

Попередні вимоги

Проходження тренінгу ITIL 4 Foundation і / або відповідний практичний досвід роботи.

Зміст курсу

Зміст

Введення: основні поняття в контексті DPI.

  • Бачення, місія, стратегія. Цінності, результати, витрати, ризики (VOCR).
  • Операційна діяльність, тактика, контроль.
  • Політики, принципи, правила, відповідність (compliance) стандартам і регуляторам.
  • Керівництво (Governance). Планування. Удосконалення. Звітність.

Формування системи створення цінності послуг ITIL 4 (SVS).

  • 4 аспекти управління послугами.
  • Офіс управління послугами.

Організація, комунікації та управління організаційними змінами.

  • Суть організації. Взаємозв'язку компонент. Ефективні комунікації.
  • Управління організаційними змінами.
  • Виявлення, планування і комунікація зі стейкхолдерами.
  • Зв'язок з практиками проектного управління.

Стратегія і завдання напрямку.

  • Управління стратегією. Огляд методологій і практик стратегування.
  • Моделі управління стратегіями для різних архетипів організації.
  • Спіральна динаміка, організаційна зрілість, динамічні стратегії.
  • Створення організованостей і процесів для ефективних прийняття рішень.
  • Чотири контексту рівня складності / невизначеності і що з цим робити.
  • Управління ризиками. Ризики і технологічний борг.
  • Управління портфелем як ключова практика щодо прийняття рішень про зміни.
  • Завдання напрямки через керівництво, ризики, забезпечення відповідності (GRC).
  • Інтеграція стратегії та SIAM, EAM.

Вимірювання та звітність.

  • KSF, KPI, KGI. Вимірювання по 4 аспектам.
  • Особливості вимірювання послуг, продуктів, проектів.
  • Основні принципи звітності.

Оцінка і планування.

  • Основи планування. Основи оцінки.
  • Проектування SLA з розумінням як буде аналізуватися досягнення цілей.
  • SWOT, GAP, DELPHI, PESTLE, Модель 5 сил М. Портера, моделі портфельного аналізу.
  • Оцінка задоволеності. Оцінка готовності до ізмененічям. Оцінка зрілості.
  • Візуалізація метрик, потоків цінності та результатів.
  • Планування в різних моделях життєвого циклу. Водоспад, Agile і гібридні моделі.
  • Пріоритезація.

Постійне вдосконалення.

  • Практичні підходи до реалізації постійного вдосконалення (CI).
  • Застосування вимірювань і звітності в CI.
  • Введення в NPD і управління інноваціями.
Classroom training

Duration 3 days

Online training

Duration 3 days

 
Click on town name or "Online Training" to book Дати та реєстрація
Ukraine
Київ
Київ
This is a FLEX course, which is delivered both virtually and in the classroom.