Troubleshooting Cisco Contact Center Enterprise (CCET)

 

Опис курсу

Даний дводенний курс The Troubleshooting Cisco Contact Center Enterprise (CCET) v1.0 вчить інженерів відділів впровадження та підтримки швидко усувати неполадки в роботі контактного центру. Cisco® PCCE - це контакт-центр корпоративного класу у вигляді готової розгортання моделі, яка пропонує спрощене впровадження, експлуатацію та обслуговування. Студенти курсу навчаться використовувати методи і інструменти для діагностики поширених проблем розгортання та експлуатації Cisco Contact Center Enterprise.

Аудиторія

  • Інженерам відділів впровадження
  • Менеджерам проектів впровадження
  • Інженерам відділів технічних продаж

Попередні вимоги

Для проходження даного курсу потрібно мати наступні знаннями і навичками:

  • Глибокі знання роботи компонентів комп'ютерних мереж: Windows A / D, SQL Server, маршрутизатори, комутатори
  • Глибокі знання принципів роботи IP-мереж
  • Впевнений досвід адміністрування Cisco Packaged Contact Center Enterprise
  • Досвід впровадження Cisco Packaged Contact Center Enterprise
  • Досвід адміністрування і пошуку несправностей в роботі голосових шлюзів і Cisco Unified Communications Manager

Щоб відповідати рівню попередніх вимог, Cisco пропонує пройти наступні курси (або володіти відповідним досвідом роботи):

Цілі курсу

Після проходження даного курсу слухачі будуть вміти:

  • Описувати процеси всередині контакт-центру, необхідні для усунення неполадок і підтримки процесу розгортання PCCE.
  • Використовувати безліч доступних діагностичних інструментів для усунення неполадок в середовищі PCCE.
  • Застосовувати інструменти і методи усунення неполадок для вирішення проблем з цифровими сертифікатами, Cisco Finesse і розгортанням PCCE.
Classroom training

Duration 2 days

Price (excl. tax)
  • Ukraine: US$ 1 750,–
 
Дати та реєстрація

Currently there are no training dates scheduled for this course.