Administering Cisco Contact Center Enterprise (CCEA)

 

Опис курсу

Даний курс The Administering Cisco Contact Center Enterprise (CCEA) v1.0 дає уявлення про потоках викликів в Cisco® Unified Contact Center Enterprise (UCCE), включаючи інтелектуальну маршрутизацію, обробку викликів, механізми Computer Telephony Integration (CTI), багатоканальне управління контактами через IP -інфраструктуру. Під час практичних лабораторних робіт слухачі отримають навички використання адміністративних інструментів для виконання стандартних операцій і рутинних завдань додавання, переміщення, зміни параметрів вхідних потоків контакт-центру.

Курс допоможе:

  • Навчитися використовувати Cisco Unified Contact Center Enterprise (UCCE) для плавної інтеграції вхідних і вихідних голосових додатків в середовищі з декількома каналами зв'язку.
  • Навчитися керувати функціями багатоканальних контакт-центрів.

Аудиторія

  • Менеджерам проектів
  • Адміністраторам Contact Center Enterprise (CCE)
  • Інженерам команди впровадження
  • Менеджерам відділів технічні продажі
  • Попередні вимоги

Попередні вимоги

Для проходження даного курсу потрібно мати наступні знаннями і навичками:

  • Базові знання про роботу мережевих механізмів (Windows Active Directory, SQL) і мережевих пристроїв (сервери, маршрутизатори, комутатори) будуть корисні, але не є обов'язковою вимогою
  • Досвід роботи з Unified Communications Manager і голосовими шлюзами
  • Базове розуміння архітектури і принципів роботи Cisco Unified Contact Center Enterprise

Щоб відповідати рівню попередніх вимог, Cisco пропонує пройти наступні курси (або володіти відповідним досвідом роботи):

Цілі курсу

Після проходження даного курсу слухачі будуть вміти :

  • Використовувати інструменти настройки CCE і створення скриптів
  • Налаштовувати dialed number, call type, media routing domain
  • Створювати базовий скрипт Cisco Intelligent Contact Management (ICM)
  • Налаштовувати агенти і skill-групи
  • Налаштовувати базові функції Interactive Voice Response (IVR)
  • Впроваджувати атрибути і точні черзі
  • Налаштовувати Ring-No-Answer (RONA)
  • Підвищувати ефективність агентів
  • Створювати і тестувати базове прілоденіе Voice XML (VXML)
  • Використовувати в налаштуваннях roles, departments, business hours
  • Створювати звіти в Cisco Unified Intelligence Center (CUIC) за допомогою Reporting tool
Classroom training

Duration 4 days

Price (excl. tax)
  • Ukraine: US$ 2 200,– *

* Расчеты в гривнах по курсу НБУ

 
Click on town name or "Online Training" to book Дати та реєстрація
Ukraine
Київ
Київ
This class will become guaranteed to run with one more student registration.
Instructor-led Online Training:   This is an Instructor-Led Online course
This is a FLEX course, which is delivered both virtually and in the classroom.