Unified Contact Center Express and Unified IP IVR Deployment (UCCXD)

Детальна програма курсу

1. Вступ

2. Огляд продукту Cisco Unified Contact Center Express

  • 2.1. Варіанти виконання Cisco Unified Contact Center Express
  • 2.2. Розгляд архітектури Cisco Unified Contact Center Express
  • 2.3. Дизайн і інструменти Cisco Unified Contact Center Express
  • 2.4. Лабораторна робота 1: Cisco Unified Contact Center Express

3. Установка і настройка Cisco Unified Contact Center Express

  • 3.1. Установка Cisco Unified Contact Center Express
  • 3.2. Управління Cisco Unified Contact Center Express
  • 3.3. Опис процесу встановлення з'єднання і базове налаштування Cisco Unified Contact Center Express
  • 3.4. Лабораторна робота 2: Розгляд установки CCX
  • 3.5. Лабораторна робота 3: Налаштування телефонії та медіа

4. Скрипти в Cisco Unified Contact Center Express

  • 4.1. Опис редактора скриптів для Cisco Unified Contact Center Express
  • 4.2. Створення базового IVR-скрипта
  • 4.3. Опис процесу запиту і збору інформації
  • 4.4. Розгляд доступу до зовнішньої базі даних
  • 4.5. Опис циклів, лічильників і варіантів вибору
  • 4.6. Опис роботи з інформацією, введеною користувачем
  • 4.7. Лабораторна робота 4: Установка Cisco Unified Contact Center Express Editor
  • 4.8. Лабораторна робота 5: Створення скрипта
  • 4.9. Лабораторна робота 6: Запит і збір інформації у абонента
  • 4.10. Лабораторна робота 7: Налаштування доступу до бази даних
  • 4.11. Лабораторна робота 8: Робота з циклами, лічильниками та варіантами вибору
  • 4.12. Лабораторна робота 9: Підтвердження призначеного для користувача введення

5. Робота з Cisco Unified Contact Center Express ACD

  • 5.1. Подання про Cisco Unified Contact Center Express
  • 5.2. Написання скриптів для ACD в Cisco Unified Contact Center Express
  • 5.3. Розгляд Cisco Agent Desktop і Cisco Desktop Work Flow Administrator
  • 5.4. Розширені теми по скриптам в Cisco Unified Contact Center Express
  • 5.5. Звіти в Cisco Unified Contact Center Express
  • 5.6. Лабораторна робота 10: Налаштування Cisco Unified Contact Center Express
  • 5.7. Лабораторна робота 11: Створення скриптів для Cisco Unified CCX
  • 5.8. Лабораторна робота 12: Використання Cisco Desktop Work Flow Administrator
  • 5.9. Лабораторна робота 13: Робота з розширеними методами скриптинга для CCX
  • 5.10. Лабораторна робота 14: Робота зі звітами в Cisco Unified Contact Center Express

6. Розширені функції Cisco Unified Contact Center Express

  • 6.1. Розгляд віддаленого моніторингу
  • 6.2. Розгляд вихідних кампаній обдзвону
  • 6.3. Розгляд роботи агентів з поштовими зверненнями
  • 6.4. Розгляд Automatic Speech Recognition (ASR) і Text-to-Speech (TTS)
  • 6.5. Лабораторна робота 15: Віддалений моніторинг
  • 6.6. Лабораторна робота 16: Налаштування вихідної кампанії обдзвону
  • 6.7. Лабораторна робота 17: Agent Email
  • 6.8. Лабораторна робота 18: Робота з Automatic Speech Recognition

7. Інструменти обслуговування Cisco Unified Contact Center Express

  • 7.1. Розгляд Real-Time Monitoring Tool (RTMT)
  • 7.2. Розгляд Cisco Unified Analysis Manager
  • 7.3. Розгляд Disaster Recovery System (DRS)
  • 7.4. Лабораторна робота 19: Використання Cisco Unified RTMT