Understanding Cisco Collaboration Foundations (CLFNDU)

Детальна програма курсу

Тренінг складається з наступних теоретичних модулів:

  • Знайомство з продуктами для спільної роботи Cisco.
  • Введення в Cisco Unified Communications Manager і настройка базових параметрів.
  • Налаштування кінцевих пристроїв, розгляд процесу реєстрації.
  • Розгляд кодеків і процедур сигналізації.
  • Управління користувачами в Cisco Unified Communication Manager.
  • Опис простого dial plan.
  • Введення в концепцію Class of Service.
  • Робота з телефонами та функціоналом для кінцевих користувачів.
  • Опис платформи Cisco ISR як голосового шлюзу.
  • Робота з медіа ресурсами в Cisco Unified Communication Manager.
  • Обслуговування платформи і робота зі звітами.
  • Опис додаткових умов, необхідних для впровадження відео телефонів.
  • Опис платформи Cisco Unity Connection.

Курс містить наступні лабораторні роботи:

  • Базова настройка Cisco Unified Communications Manager і Enterparise параметрів.
  • Налаштування основних параметрів платформи Cisco Unified Communications Manager.
  • Налаштування комутатора доступу для підключення кінцевих пристроїв.
  • Ручна конфігурація телефонів, настройка автоматичної реєстрації.
  • Адміністрування кінцевих пристроїв в Cisco Unified Communications Manager.
  • Створення локальних користувачів і настройка LDAP.
  • Робота з користувачами в Cisco Unified Communications Manager.
  • Створення базового плану маршрутизації викликів.
  • Дослідження партіцій і Call Search Space.
  • Налаштування функціоналу Private Line Automatic Ringdown (PLAR).
  • Налаштування Cisco Jabber клієнта для Windows.
  • Робота із загальними настройками кінцевих пристроїв.
  • Налаштування Voice over Internet Protocol (VoIP) Dial Peer.
  • Налаштування ISDN з'єднань і Plain Old Telephone Service (POTS) Dial Peer.
  • Контроль доступу до медіа ресурсів.
  • Використання інструментів управління та створення отчетво.
  • Використання інструментів пошуку несправностей в роботі кінцевих пристроїв.
  • Інтеграція Unity Connection і Cisco Unified CM.
  • Управління користувачами в Unity Connection.